| | IVAO CZ - další směřování české divize, volby... 15. 7. 2009 / 09:37 | |
| | V tomhle musím dát Hoakerovi za pravdu, i když ten jeho příklad je hoooodně nadsazený. Pár situací jsem taky zažil, a pro příklad uvedu jednu staršího data - LKMT-LKKV, po opuštění rwy se mě ATC ptá proč jedu po trávě, já odpovídám že po trávě nejedu, on na mě jestli mám scenerku, já odpovídám že ne-e, protože pro FSX žádná není. Na to reagoval ve smyslu že tedy OK, ale za většího provozu ať tam bez scenerky raději nelétám.
V jižní i severní Americe jsem toho na IVAO nalétal už násobně víc než po Evropě a několikrát se mi podařilo trefit na velké letiště kde byl shodou okolností celkem šrumec (možná začátek nějakého trans-atlantik eventu) a nebyl jediný problém.
Jinak řečeno, v zahraničí jsem nikdy neměl jediný problém, a to pravidelně létám s poznámkou že mám mapy (používám NDAC) ale nemám scenerky. Jsem spíš "cestovatelský" typ a bohužel mám tu zkušenost že čím více scenerek člověk do FSky nacpe, tím roste pravděpodobnost že se to položí. Nechci předjímat, třeba se mýlím, ale chtěl bych vidět co by se semlelo kdybych si to přihasil na default LKPR za jiného než nulového provozu.
Tímto opět nechci jakkoliv napadat staff nebo něco podobného. Prostě jen moje zkušenost je taková, že v zahraničí to "míň žerou", a i přes takové nedostatky provoz uvítají, čehož důsledek je že se mi tam létá dobře a mrzí mě že na rodné hroudě to tak (občas) není. |
| |
|