Ahoj,
popravdě, já jsem teda do manuálu nekoukal a zkusil to tak nějak intuitivně dostat do vývrtky a pak jsem si všiml, že jediný rozdíl mezi tvým postupem a mým je v tom, že já ještě (asi za účelem vyrovnání klonění od směrovky) vychýlil křidélka. Výsledek mám na videu...
http://www.youtube.com/watch?v=_406FlVcqjI
Když jenom vykopnu směrovku a tahám, tak to sice utrhne proud, ale do vývrtky se to ani tak nedostane. Jinak je pravda, že FS v podstatě vývrtky neumí, jakmile se k tomu to letadlo nedokope, tak to prostě neudělá a navíc musí se v tý vývrtce i správně udržovat, což je podle mě blbost na druhou
Jinak (v reakci na příspěvky které tu už jsou) ohledně toho proč to některý addony umí a některý ne, je to otázka tvorby dynamiky, konkrétně souboru .sim, konkrétněji graf závislosti součinitele vztlaku na úhlu náběhu. Když většímu než maximálnímu úhlu náběhu odpovídá součinitel 0, pak to neumí ani vývrtku ani utržení proudu a pád, ale když se to šikovně šoupne do záporných hodnot- sice záporný vztlak není, ale FS to nepozná- tak s tim jdou dělat psí kusy |
|