Tak já myslím že všechny klíčové informace jsou známé..
ORBX - čeká se na FTX Central 3.2 bez kterého není možné pracovat s v4, má tu být co nevidět bavíme se v řádu hodin ne dní, hned jak vyjde, base, open lc a regiony budou k dispozici okamžitě. U letišť to bude závislé na tom kdy dokončí objectflow, záměrně je nechtějí pouštět bez toho aby zamezili zbytečným support dotazům. Nedočkavci to mohou zkopírovat ručně.
REX jsem do toho necpal, až bude Active Sky 2016 (upgradoval jsem minulý týden z ASN právě kvůli podpoře v4), tak tam narvu soft cloudy a možná pár dalších textur, ale už tam nebudu cpát vše.
RealAir jsem rozchodil a doufám v 64bit dsd_fsx_xml_sound gauge aby fungovaly všechny zvuky
A2A vydali C172, brzy budou další, můj prodejce zatím A2A produkty neaktualizoval a od nich přímo mám jen Texana.
Carenado mlčí, ale aktuálně stojím jen o 1900D, takže žádná křeč. Portnot do v4 nemělo úspěch.
FSUIPC5 bude snad tento týden, jako api bude free jako doteď, platící budou platit znova, na simmakretu byla nějaká leaknutá stránka s úvodní cenou 28€
PMDG.. mám jen NGX a nelítal jsem v něm nejméně rok, takže žádná křeč, je až poslední v řadě čekajících na v4 kompatibilitu.
Čerstvě mám informaci od Flight1 na GTN, bude až bude, ael bude, pro současné vlastníky to bude znamenat nějaký upgrade poplatek
Nějaké scenérky DD, LatinVFR, FlyTampa, Cielosim jsem uchodil naprosto v pohodě, trošku hapruje 29Palms stejnojmenné letiště .. na pár místech se propadá, jinak ale vypadá naprosto ok. Mám tam nataženou verzi kompatibilní s ORBX SoCal regionem a ten zatím ve v4 nemám, počítám že se to změní...
Než dojde FTXC3.2 chci rozchodit Holgerovy Tongass Fjordy, akorát mě si musím pohrát s definicí landclassů a přidat je tam ručně. A rozchodit Ottera X. Všechny addony teď separuju ze simulátoru a korektně je mám mimo sim, jen se někdy těžce identifikuje kam všude zapisovaly.
|
|