Pokud se v ničem nechceš hrabat, tak instaluj tam kde ti to nabízí.
Nicméně... někteří vývojáři, co dali ven v4 instalery používají add-on knihovny, ty se defaultne instalují do složky dokumentů ve které je teď složka P3Dv4 Add-Ons.
Takhle to třeba udělal URP nebo A2A C172. Při spuštění P3D, zjistí zda je tam nová složka a pokud ano, tak se zeptá, zda tuhle add-on knihovnu chceš aktivovat, pokud ano, přidá se do add-on.cfg
Vnitřní struktura je pak na vývojáři, v rootu té složky musí být add-on.xml který definuje jednak název knihovny (musí být unikátní) tak to co obsahuje, například u toho A2A tam máš mimo jiné složky Effects, Fonts, Simobjects, Gauges, ty jsou v tom XML definované že obsahují příslušný typ obsahu. Více najdeš rozepsáno v learning center.
Klíčové pro uživatele je, že vše se instaluje mimo simulátor, takže kdykoli můžu smazat celou P3D složku, nainstalovat nově a vše se zase automaticky přidá, Tu složku s add-on samo není nutné mít právě v dokumentech a může ležet kdekoli. Z těch dokumentů se ale automaticky ptá na případnou aktivaci pokud ještě není = víc user friendly.. složka tam nemusí být fyzicky, klidně stačí nalinkovat.
Celé řešení je hlavně dobré pro takové addony, které se snaží modifikovat originál soubory, jako FTX Global, nebo REX. U ORBX bohužel na to pečou a stále přepisuje originál soubory, u REX uvidíme až bude v4 verze.
URP pro v3 si přepisoval originál soubory v instalaci P3D, takže přeinstalace P3D = ztráta URP, pro v4 to má vše v add-on knihovně a originál souborů se nedotkne.
Víc jsem toho do P3D neinstaloval, jen jsem zkopíroval segmenty z cfg souborů tak jak je mám ve v3 (effects.cfg, sound.cfg, gauges.cfg, simobjects.cfg a scenery.cfg) , tzn. letadla a non ORBX scenérky a ORBX složka je taky s ostatními pohromadě, je ji ale nutné do P3D nalinkovat.
|
|