Nadělal jsem se hned několik návodů na přetakování letadel či scenérek obvykle stačilo několik řádků do pár cfg souborů
A už jsem pobral i jak fungují add-on knihovny, tam se dá dělat ještě víc, například teď nový URP pro v4 "mění" default textury aniž by musel nahrazovat originál textury, to samé dělá se Shadery. Jeden záznam do add-on.ini a jednoduché XML a je tohovo.
Ale kdyby někdo chtěl třeba Lionheart Kodiaq...
Předpokládám že je nainstalovaný - zkopírovaný do externí složky kde bude složka Gauges s LHC_QK.cab a SimObject/Airplanes/ složky jednoltivých liverek
do rootu takové složky přijde soubor add-on.xml
Lionheart
Lionheart
Gauges
Gauges
SimObjects
SimObjects\Airplanes
Do add-on.cfg v APPDATA složce pak přidat
[Package.XX]
PATH=absolutní cesta ke složce výše...
ACTIVE=true
REQUIRED=false
Pokud to chceš mít i ve FSX/P3Dv1-3 tak přidat entry pro simobjects do simobjects.cfg
[Entry.XX]
PATH=absolutni cesta do složky s liverkama
TITLE=Lionheart Kodiaq
ACTIVE=true
REQUIRED=true
a pro gauges
[Entry.XX]
PATH=absolutní cesta ke gauges složce
TITLE=Lionheart Kodiaq
ACTIVE=true
REQUIRED=true
a tahle to obecně platí pro všechno. Nic nemusí ležet ve složce se simulátorem
|
|