Je to čas který potřebuje grafika na vygenerování jednoho snímku a kolik na to potřebuje CPU.
Výsledný frametime je pak vždy v nejlepším případě stejně dlouhý jako delší z těch časů, v manově případě CPU.
Pokud jsou ty dvě čísla odlišné nějak výrazněji, což v tomto případě jsou, zjistíš která komponenta je brzda. V manově případě CPU generuje snímek 40ms, tzn max 25 za sekundu, kdežto grafika s ním stráví jen 20ms.
Krom toho že to nechá být může:
1: navýšit nastavení vyžadující výkon grafiky, například ambientní okluzi, rozlišení, AA, FPS neztratí, kvalitu získá
2: redukovat CPU náročné věci... AI provoz, objekty, Skymaxx coverage...
3: navýšit výkon CPU, nicméně 2x výkonnější CPU nesežene aby se to srovnalo s grafikou.
Vím o lidech s XPL co upgradovali z 6700k na 7700k. Tady je nižší přínos než z 4690k a hlavně nové 8700k mají nejen vyšší single thread výkon, přidávají 50% jader a vláken navíc. Což v budoucnu, až bude v XPL třeba vulkan, může být cítit. |
|