FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11: Lua rendering script Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11: Lua rendering script   17. 8. 2018 / 21:10
OndraT
Za sebe vřele doporučím Advanced Settings - prakticky ti to zpřístupní tu hromadu nastavení, co byla v XP10 a kterou dali v rámci zjednodušení GUI :/ v XP11 pryč. Do detailu si nastavíš věci jako hustota stromů, silnic, domů, aut na silnici přes míru detailu zakřivení silnic a cest po míru detailů na letištích, ale i třeba vykreslování stínu a generování shadowmapy a další technický vymoženosti, kterýma se dá nahnat (nebo zprznit ) framerate. Navíc nic neběží pořád, jako u ostatních uvedených věcí, prostě se to jen při startu nastaví v datarefs a tím je hotovo.

Ještě doporučím mrknout na vyladění vody - pokud nebudeš lítat s hydroplány, tak voda z výšky pak vypadá o dost líp. Já používám TrueWaves z balíčku FSenhancer (na ten taky mrkni, neni k zahození, prakticky jde jen o sadu LUA skriptů s pár texturami, k tomu je i ReShade, ale "nainstaluješ" si jen co potřebuješ).

Jinak kuchej, kuchej a do jednoho skriptu dávej , jen bacha, FWL (FlyWithLUA) opravdu umí žrát docela hodně prostředků pokud budeš volat hromadu funkcí. Pokud to jde, tak nastavit proměnný a skript už dál nepouštět, pokud je potřeba vyčítat proměnný a mít skript běžící, tak ať běží třeba jen jednou za vteřinu (nebo pak každý frame, což někdy může být smrt, ale samo záleží na množství funkcí).
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ