FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kdo uhodne lokaci? Jeden příspěvek | Celý strom
Nemocnice HavBrod - texturování   19. 4. 2020 / 17:51
Willhelm   
Kluci děkuji všem zůčastněným za podněty.
Takže modifikace obj a hraní si s různými parametry zatím bez kýženého efektu. Ale zajímavá věc - kromě heliportového pletiva tam mám použitu transparentnost i u zábradlí na lávce k heliportu a tam to XP11 zpracovává korektně.

Takže jsem našel ještě Marginalův starý tutoriál, Blender to už dnes takto nemá, ale principielně:
https://marginal.org.uk/x-planescenery/hangar_tutorial/4-transparency.html
Tam u vybraných ploch zapíná Alpha parametr - ale F9 v aktuální verzi Blenderu a Blender2XP není a ani Alpha parametr nikde nenacházím.

Taky v tutoriálu pro Sketchup:
https://www.youtube.com/watch?v=IWXWeVTbp1o
Je zhruba 2:20 sekce kde to taky probírá - je třeba zapnout Alphe atribut aby XP věděl, že u tohoto objektu se při renderování musí více snažit. Přidat ručně do obj ATTR_alpha mě napadlo jako první ale nikde jsem to nenašel mezi podporovanými ATTR parametry.

Čili ze všeho co jste mi pomohli dát dohromady a co jsem našel usuzuji, že 3x3 pixely mezery jsou asi málo - protože zábradlí s mezerou 8px zobrazuje korektně.

Takže teď můžu zvětšit sekci s pletivem na dvojnásobek a přemapovat plochy.

Zkusit hledat jak mu natvrdo říct, že se má více snažit (Tedy že tam je transparentnost přes Alpha parametr ať už v exporteru nebo jinak.)

V nejhorším případě by asi mělo fungovat jak píše Milan - udělat z toho dva objekty s tím, že v jednom budu mít jen ty trasparentní plochy - koukal jsem teď jak mají ORBX udělaný objekt nemocnice s heliportem v Innsbrucku - jedna budova je to rozdělena na několik modelů - fasáda, střecha a detaily střechy, samotná plocha heliportu, pletivo heliportu (s transparentností).
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ