Chápu tvojí frustraci ze zdánlivě "promarněných šancí" XPL a věz že jsem to před pár lety taky tak cítil. Ale od doby co jsem součástí týmu a vidím víc pod pokličku, jsem leccos přehodnotil a pochopil. Je těžké to vysvětlovat a ani to nemá cenu. Jen řeknu že "kluci od LR" fakt nejsou hlupáci kteří neví co dělají nebo nesledují moderní trendy a technologie. Jen prostě věci mají svůj čas a prioritu. SSR zcela jistě přijde na řadu, ale až po odladění Vulkanu. Současné odrazy nejsou až tak archaická technologie jak zmiňuješ ale je to dynamicky počítaná sférická mapa (což je samozřejmě pomalé a poněkud nepřesné, proto to tak skáče).
Netvrdím že to cos napsal je nesmysl. Jen znova říkám, že samo o sobě to nic nevyřeší. Je potřeba tomu stejně dát správný blending, popřípadě draw priority. A pokud tam Wilhelm má jen zábradlí a pletivo, pak bohatě stačí Global_no_blend 0.5 a hotovo, netřeba to dělit.
|
|