absolutne nerozumim proc resite to jak kdo s cim a proc lita
nevsiml jsem si ze byste vsichni byli aktivnimi ridicimi aby vam letadlo jako concorde mohlo tak strasne narusit traffic flow pri neskutecne silnem provozu. proc se vubec nekdo zajima o to podle ceho se pilot ridi? i kdyby to melo byt podle hvezd. jestli je schopen splnit vsechny pozadavky ridiciho, neporusuje zadne rychlostni nebo jine meze tak co je komu do toho s cim a jak leti?? k velkemu polomeru zatacek reknu jen to ze concorde ma minimalni priblizovaci rychlost 160 ias, to ma i nalozena 747, pri naletnuti LLZ budou mit oba 180 ias, je tu snad nejaky problem? ja casteji vidim pilota ktery si mysli ze pri 250 ias ten LLZ chytne, pilota ktery proste netusi jak se lita holding pattern nebo priletovka. je to snad problem dat concordu non rnav priletovou? urcite nekdo rekne ze ano, ale z vlastni zkusenosti vic vidim borce v 737 s nabusenym FMC a on nezvladne ani tu non rnav a chce vektory do prahy uz na BODALu. ridicimu muze byt uplne jedno jestli i ten holding concorde zalitne podle hvezd, hlavne ze bude tam kde ho ridici chtel mit. nekdo muze litat s defaultni 747 podle defaultni GPS, zcela logicky pak nebude schopen rezat dokonale obloucky v holdingu a proc tu nekomu najednou vadi nerealnost rizeni letadla fsnavigatorem? nebo ti kdo nemaji komercni addony taky s tim nemaji litat nebo radeji vubec nelezt na sit?? nez prislo PMDG jste tak litali vsichni, nekdo mel tu vymozenost v podobe fsnav a ted z lidi co takhle litaji delate idioty??
ale nejvic me zarazi pristup a neucta ke Gustavovi, ktery Bohemakum vytvoril spoustu repaintu, vyhledal chyby ve scenerii LKPR, na ktere se FMC-ari nezmohli atd a ted tu za dalsi repaint dostava pojeb |
|