|  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 21:50 | |
|  | Co takhle číst? Zdůvodnění jsem psal už v první reakci tobě - to letadlo je tak dlouhé, že to prostě dost dobře nejde, resp. je v případě flare akutní nebezpečí tail striku. Nevím teď přesný porovnání s B747, která možná není o nic kratší, ale má úplně jinou konstrukci - podívej se, kde má hlavní podvozek B777 a kde ho má B747 - ve vztahu ke konci trupu a máš odpověď.. U B747 je podstatně blíž hlavní podvozek svažujícímu se konci letadla..
Jinak můj opakováný dotaz na model stále není zodpovězen, ptám se na model(=variantu) B777, se kterým létáš a se kterým ti to švihá o zem.. Jestli jde o
-200LR
-200LRF
-300ER
Ohledně merge s meljetem, taky jsem něco četl, ale po vlastních zkušenostech z jiných mergování jsem se na to moc rád vykašlal.. Nejsem takovej fanatik, abych poznal rozdíly v chování modelu od modelu a pokud se to chová aspoň trochu "normálně" nebudu nic řešit. Jestli máš obě varianty, schválně si zkus udělat přiblížení se stejným nákladem na takový madeiře nejdřív s -200 a pak -300 >> rozdíl v letovém modelu je dost velký, 200 se chová jako "běžný" velký éro, -300 je potom slon v porcelánu a jeho chování mi hodně připomíná zmíňovaný PMDG747 < je to prostě HEAVY...
|
| |
|