Jen pár věcí..
Jak koukám, ILS naladěnej byl, jen není úplně poznat, jestli letěl v něm na ruku, nebo se to (auto)pilotovi nepovedlo... Soudě podle zapnutýho VOR/LOC letěl usazen v LLZ, ale glide se snažil držet ručně (zvláštní kombinace, pravda, ale proti gustu, žádný dišputát).
Přiblížení dost dlouho s kolama venku... Zase, věc tréninku, ale pokud není nutný, stačí 4 majle.
Jo a jestli jsem dobře viděl, sedal na 20° klapkách...
Reverzy nebyly asi proto, že pilot měl (nějak nechápu proč) brzdy na MAX. Stačily by 2, možná i 1.
Dosednutí... Mno, na krátkým finále mít vertikální rychlost 1200ft/min, je docela o držku, bych řekl... Ale třeba se pletu. Dosednutí samotný bych řekl, že moc nechybělo, a sedal rovnou na všechny tři.
Uvolnění dráhy na můj vkus dost ve velký rychlosti.. Buďto to chtělo brzdit víc (což asi nešlo), nebo míň a uvolnit v poklidu na další pojezdovku. Tohle bylo skoro na převrácení na bok...
Kdybych to měl hodnotit krasobruslařsky tak: umělecký dojem 5,9
provedení 2,7
Jo a k tomu střihu, více méně stejně, jako ti hodnotil Priskáč, akorát bych ten střih mezi záběrem cca z 5 majle a záběrem na krátkým finále (jsou hned po sobě), oddělil nějakým okulibým předělem..
|
|