To je Matesi prave ten rozdil mezi teorii a praxi.
Teorie (Postupy pro lety podle pristroju) rika ze bys mel byt stabilizovany uz na FAF.
No a to co popisujes je praxe.
Je pravda ze uz jsem to dlouho necetl, ale rekl bych ze stabilizovany znamena klapky venku, podvozek venku, konstantni rychlost dopredna i vertikalni. Az prijdu domu, tak se na to jeste podivam.
Takze pokud to kdokoli pojme takhle, myslim ze jedine co bohuzel muzes za radarem delat je skripet zuby, protoze tve pozadavky na zmenu ryhlosti ti muze smele odmitat.
A pokud jde o to "verglovani rychlosti a naklonem" tak to ma vliv na KAZDE letadlo a je jedno jestli je stare nebo nove . Vyplyva to ze vztahu pro vypocet vztlaku. To ze to VYPADA jako by nemelo je vec jina.
Konecne o tom jak si to zaleti rozhoduje pilot. Myslim ze kdybych mel letet v podminkach IMC rucne nejaky sestup, byl bych moc rad kdybych uz na veci jako klapky a rychlost nemusel od toho FAF sahat.
Vita |
|