FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 8. 2025, svátek má Luděk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SCENERY - jedna trhá,druhá jako by byl default - v poho Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: SCENERY - jedna trhá,druhá jako by byl default - v poho   10. 9. 2006 / 21:09
Marky Parky   
No, ono nakonec není pravda ani jedno ani druhé, takže detailněji:

Dokud se budeme pohybovat kolem objektů typu strom, lavička, autobus na relativně malé ploše, tak (z důvodů zde uvedených) celkem dost vyhrává mít jeden velký objekt kde je všechno sloučené. Jakmile se ale začneme pohybovat na větší rozloze a naše knihovní objekty se budou stávat složitější, zjistíme, že sice náročnost obou scenerií roste, ale náročnost té scenerie, kde jsou objekty uložené jako knihovní a volány vícekrát z XML roste pomaleji. Obzvláště to je vidět na složitějších objektech (různé lampy, gejty, autíčka) když se použijí LODy. No a tím pádem při určité (značné) rozloze letiště a velkém počtu v různě vzdálených složitějších objektů najednou zjistíte, že se situace prohodila. Takže výsledek bych viděl asi takhle:

Malá letišťata (typu aerokluby) a hodně objektů typu stromy, cedule a značení RWY - všechno v jednom velkém MDLku.
Velké letiště (LKPR je tady tak na dolní hranici) a složitější objekty (lampy, gejty, dopravní prostředky) - samostatná MDLka, pokud možno s LODy.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ