|  | Re: Re: Re: Re: Re: SCENERY - jedna trhá,druhá jako by byl default - v poho 10. 9. 2006 / 21:09 | |
|  | No, ono nakonec není pravda ani jedno ani druhé, takže detailněji:
Dokud se budeme pohybovat kolem objektů typu strom, lavička, autobus na relativně malé ploše, tak (z důvodů zde uvedených) celkem dost vyhrává mít jeden velký objekt kde je všechno sloučené. Jakmile se ale začneme pohybovat na větší rozloze a naše knihovní objekty se budou stávat složitější, zjistíme, že sice náročnost obou scenerií roste, ale náročnost té scenerie, kde jsou objekty uložené jako knihovní a volány vícekrát z XML roste pomaleji. Obzvláště to je vidět na složitějších objektech (různé lampy, gejty, autíčka) když se použijí LODy. No a tím pádem při určité (značné) rozloze letiště a velkém počtu v různě vzdálených složitějších objektů najednou zjistíte, že se situace prohodila. Takže výsledek bych viděl asi takhle:
Malá letišťata (typu aerokluby) a hodně objektů typu stromy, cedule a značení RWY - všechno v jednom velkém MDLku.
Velké letiště (LKPR je tady tak na dolní hranici) a složitější objekty (lampy, gejty, dopravní prostředky) - samostatná MDLka, pokud možno s LODy. |
| |
|