FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 8. 2025, svátek má Radim Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SCENERY - jedna trhá,druhá jako by byl default - v poho Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: SCENERY - jedna trhá,druhá jako by byl default - v poho   10. 9. 2006 / 21:27
anatolij   
Máš pravdu, já vycházel z toho, co jsem testoval - řádově stovky až tisíce jednoduchých objektů v XMLku, každý objekt nejvýše s několika desítkami faces a bez LODů. Je jasné, že složitější objekty, umisťované maximálně v počtu desítek je nejen pro snadnou práci s nimi vhodné mít knihovně. Vyplývá to i z těch časů volání/vykreslování, kdy zavolání (zatím se nic nevykreslí) objektu s 5000 plochami tvoří jen pár procent celkové doby jeho zpracování. Navíc u nich jdou rozumně aplikovat LODy, na rozdíl od prvního přístupu.

Obecně pokud máte hodně jednoduchých objektů na malé ploše, u kterých nehodláte dělat LODy, je llepší naházet do jednoho modelu.
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ