Ja vím ze original se lita ve feetech,treba na to prejdu,no...ja jsem to ani moc neprepocitaval za letu...z 10500 jsem postupne sestupoval asi 10min pred klesanim na ILS,jinak co se tyce te vysky...letadlo do priblizeni nad ILS se musi maximalne pohybovat ve vysce nad 600m od nejvyssiho objektu na zemi...Pro muj lepsi prehled jsem myslel to,ze pokud nekde bude treba mlha s malou viditelnosti potom je mi prehled v metrech nad zemi daleko blizsi nez ve feetech...co se tyce celkoveho letu a jinych veci kolem,je mi jasne ze ve feetech je to jednodussi nez prepocitavat na metry...
Vždyť všechny výšky v mapách.....to je fajn,jenze to musim prostudovat pred spustenim Fly,ne? Ja myslel ze to udava okamzite jedno cislo v GPS,je jich tam spousta a zadny neukazuje aktualni stav jak jsem vysoko nad horou? Copak kdyz je mlžná oblačnost a Airbus treba pristava na Innsbruck maji piloti jen mapy? To je blbost,ne? |
|