FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 8. 2025, svátek má Otakar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normály v GMaxu Jeden příspěvek | Celý strom
Normály v GMaxu   11. 10. 2006 / 13:02
LKCMan
Ahoj lidi, začal jsem pokusničit s tvorbou letadla v GMaxu a docela mě zlobí stínování polygonů, tedy směr normál. Objekt, vytvořený například jako válec, posléze různě poscalovaný a všelisjak přitesaý posouváním skupin vertexů, má hrozně divný směry normál na polygonech - jsou jakoby přimknutý k ploše polygonu - a z toho plyne i divný stínování povrchu ve FS (snad sem do zítřka dám i nějakej image...). Předesílám, že nepomáhá Make Planar na polygon.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ