|  | Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 09:27 | |
|  | No kdyz uz jsme u te aerodynamiky, do stalu se nedostanes jen na padove rychlosti. Stall jako takovy ma co do cineni hlavne s tzv. kririckym uhlem nabehu. To je stav, kdy tetiva profilu svira s nabihajicim vzduchem takovy uhel, ze se z laminarniho proudeni na kridle stava turbulentni.
To se ti muze stat nejen tim, ze letis na padovce a tutiz natazenej a tudiz s velikym uhlem nabehu, ale i pri akrobacii treba s Extrou ve 300 km/h, pokud to prezenes s vyskovkou. A protoze FS tyhle mezni situace moc neresi, ero se spis zastavi. A napr. s tou Extrou se toho uz moc udelat neda.
Nicmene radu pro Darena jak zabranit re-loadu nemam  |
| |
 | crash - Daren  | 24. 04. 03 v 15:04 |
|
 |  | crash - Latom  | 24. 04. 03 v 15:19 |
|
 |  |  | crash - Daren  | 24. 04. 03 v 15:21 |
|
 |  |  |  | crash - Latom  | 25. 04. 03 v 09:01 |
|
 |  |  |  |  | crash - Vita Zenisek  | 25. 04. 03 v 09:27 |
|
 |  |  |  |  |  | crash - Latom  | 25. 04. 03 v 09:36 |
|
 |  |  |  |  | crash - Daren  | 25. 04. 03 v 09:59 |
|
 |  |  |  |  |  | crash - Latom  | 25. 04. 03 v 10:11 |
|
 |  |  |  |  |  |  | crash -  | 25. 04. 03 v 12:30 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | crash - Tragédie v JZD  | 25. 04. 03 v 12:36 |
|
|