FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 10. 2025, svátek má Eliška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz ohledně polygonů Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Dotaz ohledně polygonů   8. 11. 2006 / 17:51
Tragédie v JRD
polygon je cesky mnohouhelnik.
zakladem pocitacove grafiky (zjednodusene, jsou i jine metody, ale mluvme o nejcastejsi) jsou trojuhelniky. vse, co na monitoru vidis jsou trojuhelniky, ktere jsou obarvene a (nebo) potazene texturou, a graficka karta pracuje prave na urovni trojuhelniku. ty dokaze obarvit, otexturovat, aplikovat na ne ruzne efekty apodobne..

no .. a pokudli se nemylim, tak pocet polygonu v kontextu letadla je prave pocet trojuhelniku ze kterych se sklada. pokud mas malo trojuhelniku, tak mas vybornou rychlost ale ero vypada hranate a hnusne. pokud mas hodne trojuhelniku, ero vypada uzasne, ale procesor a grafika ma dost.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ