FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 10. 2025, svátek má Eliška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz ohledně polygonů Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Dotaz ohledně polygonů   8. 11. 2006 / 18:00
tonde   
troškku amatérsky a zjednodušeně: např. barák ve FS je složen ze čtyř stěn a střechy, co jedna stěna, to jeden polygon, střecha další polygon. Polygon je tedy obdélník či trojúhelník, ze kterého skládáš výsledný tvar. Pokud chceš složit kulatý komín, skládáš několik obdélníků tak, aby jsi z nich složil válec - čím víc má být komín válcovitý, aby nebyly vidět ony obdélníky - polygony - tím vích jich musíš dát. FS musí každý polygon vykreslit, tz. čím je komín složitější a hezčí na oko, tím jej FS vykresluje dýl a klesá ti FPS. Pokud máš ve snenerce hodně objektů, máš i hodně polygonů a velmi záleží na šikovnosti autora, jak umí optimalizovat počet polygonů. Letadla pro AI mají cca 3 - 6.000 polygonů - obdélníků, ze kterých se skládají, proto nemají nejak extra provedené detaily a vypadají jakoby kostrbatě. Hezký model na oko má okolo 20 - 30.000 polygonů a velmi vymakaný model okolo 60.000. Takže, čím víc polygonů model má, tím je hezčí, ale FS jej déle vykresluje. Proto třeba přiletíš na letiště, které má krásnou scenerku, objeví se ti na zemi 10 letadel a FPS jsou tragicky dolů, protože FS najednou vykresluje několik set tisíc polygonů - obdélníků, ze kterých je celý obraz složen.
Je to psáno laicky, take znalci ať mne nezastřelí za to, že polygon je třeba i trojúhelník nebo tak
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ