Předpokládám, že máš na mysli bod 1)
Za běžného provozu, se takový počet letadel neobjeví, aby bylo nutno otevřít pozici directora. Stejně, jako v reálu, se otevírání dalších stanovišť řídí predikcí provozu. Pravda je, že právě proto, že virtuální piloti občas vyvádí něco, co by vyvádět neměli a nutí tak ATC řešit věci, které by real ATC řešit nikdy nemusel, zasloužilo by si občas i virtuální lítání otevřít i pozici direcotora, případně deprature.
TV event je toho "zářným" příkladem.
V reálu se ti nikdy nestane, že někdo nemá 300 na mikrofon se sluchátky, případně, že se mu rozbije zvukovka a tudíž musíš datlovat jako zběsilej po textu a do toho ještě koordinovat a mluvit s ostatníma letadlama na kanále. V reálu se ti stane jednou za den (sorry, třikrát za den, vždy při příletu belgičanů - DAT, kteří tušim svoje jumbolina mají nonRNAV), že někdo neumí zalítnout RNAV proceduru, v reálu se ti nestane, že pilot neumí nalítnout holding, případně se v něm udržet... Tohle všechno, tě v reálu nepotká a tohle všechno zbytečně zátěž virtuálního ATC zvyšuje.. Našlo by se toho mnohem víc, ale nechce se mi nad tím myslet.. |
|