FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 8. 2025, svátek má Otakar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Hydraulicky system v Boeingoch ... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Hydraulicky system v Boeingoch ...   7. 12. 2006 / 17:19
Rychlokvaška
737 má pro rudder pouze jednu PCU (Power Control Unit - hydraulické servo, co pohybuje tou plochou na základě impulzu z řízení), takže když se v ní něco pokazí, tak je to průšvih. Ač vypadá směrovka na velkých letadlech jako zbytečná, je HODNĚ potřeba, i když ji většinou nenechají řídit pilotem, speciálně při velkých rychlostech a výškách.

Čistě teoreticky, pokud se control valve uvnitř PCU roztáhne natolik (bez zásahu do řízení), že přestane blokovat jeden z portů pro vstup hydraulické kapaliny, tak se přeruší hydraulic lock, kapalina teče na jednu stranu pístu a hydraulic jack se začne přesouvat tak jak narůstá tlak. Pokud to zůstane roztažené, defacto to nemůže dosáhnout zpětné rovnováhy hydraulic lockem, dokud nenerazí píst v jacku na doraz, což je vlastně plná výchylka.
Nějak mi do toho ještě nezapadá to obrácené ovládání, ale pokud by to bylo opravdu špatně udělané (velká roztažnost, tenký píst v control valve ve srovnání s mezerou pro kapalinu, poškozené těsnění, ...), tak by se to mohlo takhle chovat.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ