FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 8. 2025, svátek má Sandra Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Baron 58 a nastavení vrtulí Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Baron 58 a nastavení vrtulí   10. 12. 2006 / 12:58
flyyyyyyy
Se mi zdá, že se to tu míchá, přitom si stačí přečíst stupidní FS manuál a zjistíš o co jde. Takže vrtule se nastavuje na pevno na nějaké otáčky. Ty "NEMAJÍ" přímou úměru s rychlostí. Záleží na aktuální hustotě (tlaku) vzduchu. Čím menší hustota a tedy i atm.tlak (zmenšuje se s výškou), tím větší úhel (páky více dozadu) si můžeš dovolit. Pak ti to motory utáhnou a světe div se, díky této vychytávce se nejen zvyšuje cestovní rychlost (i když na budíku máš pouhých 110) ale hlavně se markantně snižuje spotřeba, což je určitě další zajímavý parametr.
Dále o té směsi, co vím, se ubírá (páky opět dozadu) dokud stoupá teplota výstupních plynů (EGT). Když budeš pořád ubírat, tak ti v jednu chvíli spadne prudce dolů. V tu chvíli se vrátíš zpátky, kde by tedy měl být logicky vrchol této hodnoty a ještě o jeden "klik" ubereš. Dle mého je to kvůli životnosti motoru, aby si to moc netrápil.

A ještě jedna věc, nejdřív se nastavuje plnící tlak (plyn) a pak teprve vrtule. Jo, a taky bacha na to, že se ti bude při stoupání plnící tlak snižovat (opět kvůli úbytku vzduchu), takže nezapomeň přidávat plyn aby si udržel konstantní plnící tlak (hodnoty pro stoupání atd. jsou uvedeny v popisu era v Learning center
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ