|  | Re: CAT II , III procedure - B737 29. 12. 2006 / 22:15 | |
|  | Adame, nedalo mi to a opravdu, to chceš tady po někom přepsat Operační manuál Part B (Company procedures)? To snad ne.
Ale co ti napíšu jsou aspoň některé všeobecné podmínky:
a) LSP je vždyx pilot letící (pilot na levé sedačce)
b) RSP je vždy pilot neletící (pilot na pravé sedačce)
c) A/P je vždy v modu DUAL CHANNEL až do přistání
d) Přistávací klapky vysunuty na 40°
e) AUTOBRAKE musí být minimálně v poloze 3
f) Pilot letící monitoruje letové přístroje v průběhu konečné fáze přiblížení. Ve výšce 100 ft nad DH přesune pohled vzhůru a snaží se navázat vizuální referenci
g) Pilot neletící monitoruje letové přístroje a podává požadovaná hlášení. Současně hlásí jakékoliv odchylky
.........
Je toho opravdu hodně, ale v podstatě je to jako "normální" přistání jen je tam více práce kolem. Call-outy, kontroly indikace přístrojů, ....
Snad ti to takhle už stačí. |
| |
|