|  | Re: Re: CAT II , III procedure - B737 30. 12. 2006 / 11:24 | |
|  | ad d) B737 Classic (nevím jak u NG) má certifikaci i na přistání s FLP 30 (CSA využívá v Praze tuto možnost z důvodu menší hlukové zátěže) Ikdyž přistání není tak plynulé jako u FLP40.
ad e) přistát lze i s Brakes OFF (opet u CSA neni stanoveno, o žádném ustanovení ze strany výrobce mi také není nic známo - opět v Praze s Brakes OFF to při použití Reverzu vychází na rychloodbočku D)
ad f)
důležité fáze:
- do GP nalétávat s Gear down, FLP 15, speed 150 (160 s GW nad 53070kg)
- připnout druhý AP
- 1500 až 800 ft (reálně 1240 RA) na HSI "Flare ARM", "1 CH blanks"
- 380 ft RA - "Stabiliser triming" - minimálně 3 otočky směrem těžký na ocas
- 80ft nad RA minimy sysntetický hlas "Approaching minimums"
- 50 ft synt. "Minimums", CPT vyhlašuje Landing x GO Around
- na HSI se v 50 ft orámečkuje "FLARE", zmizí indikace GP, autopilot začíná zvyšovat
úhel náběhu
- 27 ft RA : na HSI "Retard", A/T začíná stahovat
- 11 ft RA : je již aktivní REVERS !!! (lze ho překlopit a otevřít)
- 2 sec. po dosednutí se odpojuje A/P
- 6 sec. po dosednutí padají otáčky motoru na LOW IDLE (v reálu nelze poznat, jde o
kontinuální pokles z letových hodnot nebo se začíná reverzovat)
Ještě doplním certifikační požadavky :
Autoland lze použít pouze u ILS, kde je GP v rozmezí 2,5 - 3,25 stupně (to např. vylučuje použití autolandu v LFML na RWY 34R)
|
| |
|