Pro zajímavost ještě dodávám pár perliček ( přibližný přepis ) z eteru nad LKRO. Např. komunikace jednoho z přilétajících v době kdy Dakota stála na konci dráhy a v akci byl zmiňovaný kýbl z vodou:
OK-XXX: Na finále dráhy 31, žádám povolení přistát.
Věž: Negativní, dráha 31 uzavřena a blokována dakotou po nouzovém přistání, očekávejte vyčkávání přibližně 10 minut
OK-XXX: Rozumím, přistání povoleno, vírt přijal.
Přepis komunikace posádky L410 z věží v sobotu později odpoledne:
L410: Žádám pojíždění na tankování.
Věž: 410tko, máte povoleno pojížďět, ale teď tu byl Delfín a kompletně nám to tu vycuc, asi si budete muset počkat na další cisternu, prý už je na cestě.
a na závěr samotný zmiňovaný start dakoty:
Věž: DC3 oznamte úmysly.
DC3: Po vzletu budu točit levý okruh dráhy 31, provedu nízký průlet, poté budu pokračovat přímo na západ.
Věž: Rozumím, vzlet z dráhy 31 povolen.
DC3: Po vlzetu, hoří nám pravý motor, točíme pravý okruh dráhy 31 a žádáme nouzové přistání na dráhu 31.
V tuhle cvhíli jsme še všichni seběhli před hangárem a ujištovali se navzájem že jsme slyšeli správně, pak se na pravém okruhu vynořila dakota a ukázkovou zatáčkou s krásným přiblížením na jeden motor sedla jako by se nechumelilo a pak zvolna pojížděla až na konec dráhy. |
|