FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
At zije bulvar.... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: At zije bulvar....   21. 5. 2007 / 19:43
Tragédie v JRD
Ooo, mily Ivo ... dekuji ze jsi me poucil , zase jsem se dovedel neco noveho ..


ale ted vazne, prosim Te, premyslej a trosku si neco precti, nez tu neco placnes

1) ten tvuj priklad s 757 je nesmysl. nepises totiz s jakou zatezi a na jakou vzdalenost letis. pokud totiz vemu prazdnou 757-200, nalozim ji 4 tunama nakladu (treba pasazeri) a nalozim plnou davku paliva, ktere se do nej vejdou, tak se dostanu na vahu 57+34+4 coz dava 95 tun. a svete div se, 95tun je maximalni pristavaci hmotnost tohohle typu. takze muzu mit plnou nadrz a v klidu pristat. to jen tak naokraj..

2) airbusa se mi uz nechce moc pocitat, ale pokud vemu prazdnou hmotnost tohohle era (48 tun) a maximalni pristavaci hmotnost (77 tun) tak dostavam krasnych 29 tun na hrani se zatezi. a ted doufam ze v dalsim vypoctu neudelam chybu...

A321 uleti cca 2300 mili na 20 tun paliva.

tudiz, kdyz nalozim do A321 80% (at mam rezervu, letim 70% one vzdalenosti) teto hmotnosti (16t) tak mi zbyde 13t na hrani se zatezi .. coz muze byt rekneme 100 pasazeru...

tudiz nevidim jediny problem v tom, aby nemohl mit palivo do hurgady uz z brna (pominu ekonomicke duvody, ale ty tu zatim nikdo neresil)
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ