FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
At zije bulvar.... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: At zije bulvar....   21. 5. 2007 / 19:23
pseudoMates
Mno, nechci tě tu nějak shodit, ale Tragéd má pravdu a ty bohužel ne.. To, jestli bude tankovat v LKTB už i na let do HEGN, záleží na mnoha faktorech, o kterých asi nemáš zdání, jako jsou např. momentální zpoždění na prvním letu a hlavně cena paliva.
Pokud by totiž v LKTB měli palivo levnější než v Ostravě, mohli klidně ty plný bandy vzít..
Co se týče toho zpoždění, tak jsem to myslel v tom smyslu, že pokud by už z LKTB odlítali zpožděný, mohli zase klidně vzít víc, případně plnou, aby v LKMT už jen nabrali pacoše a hurá na HEGN. Ono totiž natankovat takovejch 15-20t paliva není otázkou dvou minut.
To, že dopravní éra nejsou stavěná na přistání splnými nádržemi, o tom bych taky dost polemizoval.. Když bude odlítat z LKPR B737-400, který po vzletu třeba blafne motor, bude se muset vrátit a jak známo, starý B737 nemají vypouštění paliva (aspoň doufám.. ) a situace se bude třeba horšit, taky nebudou čekat, až vylítají dost paliva, ale klidně s tím mrsknou o zem, i kdyby byli třeba na MTOW.. Primárně je důležitý přistát.. Takový přistání to éro zvládnout musí.. Je pak sice nutný ho poslat na generálku, ale musí to zvládnout..
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ