Ale jo, to nerikam ze se neco nemuze stat, taky mam rizeny letiste, litani v hustym provozu, nocni litani, vlekani, nizky lety, lety za snizeny dohlednosti a ruzny dalsi srandy kde musis koukat kolem sebe a davat si bacha. Ale kdyz nekam letim navigacni, tak se mrknu na pocasi a rozhodnu se jestli se chci zabit nebo ne, kdyz to je na hrane tak se GPS samozrejme hodi, ale jen pro snizenou dohlednost kde mas zhorsenou navigaci. Vyska mraku tam musi bejt tak jako tak aby ses vubec vesel nad zemeguli. Letiste se mi taky jednou uplne ztratilo a musel jsem to nejak resit kdyz na nem nebyl ILS ani zadny dalsi vybaveni pro pristrojovy litani. Rovnez se muze stat ze te to nekde zavre na navigacnim, ale muzes tomu predejit tim zkouknutim pocasi (na to se ted nikdo nemuze vykecavat, protoze ruzny odrazy a snimky z radaru jsou vsude), zjistis si nahradni letiste a kdyby ses i na tohle vyprd a hral si na hrdinu tak bych klidne radsi sednul nekam do pole a cekal (natoz pak s ULL), rozhodne lepsi nez to nekde rozsekat, znicit ero, zabit se nebo nedejboze vzit jeste nekoho dalsiho. Je to vsechno jen o lidech a jejich pristupu k litani. |
|