Přesně tak, užívej si letů bez poruch, prže pak to zamrzí, když máš 10nm do destinace a zjištíš, že máš podivný tlak v motoru a najednou šup a je pryč, nebo ti po usazení do ILS neotevře podvozek, či po startu nezavře. Není od věci občas tuhle věc prubnout, a pokud ihned vyhlásíš jak ATC tak pasažérům pay pay pay, dá se získat slušně bodů za let ve FSPass. Nezapomeň vždy po skončení letu, v manageru opravit letadlo. Vždy je tam nějaká malinká oprava, která něco stojí. POkud tohle neuděláš, pak rychle zjistíš během dalších letů, jak je důležité létat s opraveným a zkontrolovaným letadlem. Abych pravdu, řekl v úterý jsem letěl Praha-Split a při klesání v Chorvatsku, mi spadla klimatizace někde ve FL320, musel jsem tedy vyhlásit may day a po pěti minutách mi shořel motor č 2. Takže díky chorvatskému ATC-CTR jsem úspěšně přistál a získal spoustu bodů za zvládnutí situace. Ale nedaří se vždy, jednou jsem sedal na Korfu na břicho bez podvozku a dobrzdilo mi to až v budovách asi 300m za rwy. Mno někdy je to opravdu k naštvání. |
|