FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Viac textur na jednom objekte. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Velke textury na scenerke?   15. 6. 2007 / 10:27
Jennik   
Graficke karty s podporou DirectX nemaji problem s texturou 2048x2048, ale s vetsimi uz byva problem. Co se tyce velikosti takove textury, obecne byva dokonce lepsi pouzit dve textury velke, nez hodne textur malych.

Co se tyce nastaveni texture v FS, nenastavuje se tim pevna velikost textury ale maximalni povolena mipmapa. Takze ma-li textura 1024x1024 a mas nastaveno Massive, zobrazi se cela, o nastaveni niz se z ni zobrazi jen mipmapa 512x512 a tak dale.

Jedine u ceho mam strach u FS9, je sprava textur v pameti. Zda se mi, ze i kdyz mam pomerne velkou pamet na graficke karte a k tomu 2GB DDR, presto se dost casto textury vyhazuji z pameti a pak znova nacitaji. A u velkych textur je pak tohle dost znat, chvilku to zabare, nez se ta textura precte z hdd.

Nicmene, nekde jsem vyhrabal, ktery parametr v FS9 umoznuje trosku poladit spravu textur v pameti a u me se to dost zlepsilo, az budu doma, mrknu kde to bylo.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ