Graficke karty s podporou DirectX nemaji problem s texturou 2048x2048, ale s vetsimi uz byva problem. Co se tyce velikosti takove textury, obecne byva dokonce lepsi pouzit dve textury velke, nez hodne textur malych.
Co se tyce nastaveni texture v FS, nenastavuje se tim pevna velikost textury ale maximalni povolena mipmapa. Takze ma-li textura 1024x1024 a mas nastaveno Massive, zobrazi se cela, o nastaveni niz se z ni zobrazi jen mipmapa 512x512 a tak dale.
Jedine u ceho mam strach u FS9, je sprava textur v pameti. Zda se mi, ze i kdyz mam pomerne velkou pamet na graficke karte a k tomu 2GB DDR, presto se dost casto textury vyhazuji z pameti a pak znova nacitaji. A u velkych textur je pak tohle dost znat, chvilku to zabare, nez se ta textura precte z hdd.
Nicmene, nekde jsem vyhrabal, ktery parametr v FS9 umoznuje trosku poladit spravu textur v pameti a u me se to dost zlepsilo, az budu doma, mrknu kde to bylo. |
|