Ahoj, kdysi jsem řešil stejný problém jako ty. Pokud chceš létat jen pro radost, a nevadí ti že můžeš vozit jen jednoho pasažéra, jdi rozhodně do ULLa. Ceny jsou poloviční a letové výkony nových Ultralightů jsou srovnatelné né li lepší než u velkých letadel.
Pokud chceš jít dál (CPL, nebo dopravní pilot) , dělej rovnou PPLko, pač z ulla by se ti počítalo jen velmi málo hodin do výcviku PPL.
Ten ročníá limit je u obojího tušim 12 odlétaných hodin. Ale pokud už děláš výcvik, tak přece s tím že chceš létat , výcvik trvá podle financí, obecně se dá říct že ze začátku by to mělo být intenzivnější, chodit třeba 2-3x týdně na hodku polítat, abys to co ses naučil nezapoměl hned. ale pak se dá intenzita snížit, chodit tak jednou do tejdne na hodku polítat. |
|