Co se tyce ULLa tak je min. 5h/rok (doufam ze se to nezmenilo). Chces-li nekoho v ULL vozit, musis mit za poslednich 90 dni alespon 3 vzlety, naletano v sole alespon 50h a 5h na typu.
Co se tyce vycviku tak je to 20h. Zalezi na tom jak jsi sikovnej a jestli budes neco opakovat. Ja jsem mel navic 2h, na nacvik vybrani vyvrtek s Vivatem. (na ULL to nacvicovat nelze)
Cena za vycvik zalezi na letisti a osazeni, vetsinou se cena vycviku bere jako cena za letovou hodinu (1300,-) x pocet hodin. t.j. 20x 1300 je 26000,- kdzy budes hodne sikovnej. Ja jsem zacal delat ve Vlasimi pilotak v cervnu a koncem srpna uz jsem mel po pilotkach.
Moje zkusenosti:
Vrele doporucuji delat pilotak na co nejjednodussim eru (napr. Typhoon nebo neco podobneho) protoze zaplatis min za vycvik. Pri vycviku nemusis resit zadny kraviny jako klapky, brzdy, nastaveni vrtule a ero se ridi vlasnte samo, dokopce 80 skopce 80 na pristani 80... to se da celkem pekne zapamatovat... (kdyz vsechno pustis, srovna se to do horizontu) Tim Ti pujde osnova celkem rychle bez opakovani hodin. Negativum je, ze jakmile se budes prekolovat na nejaky poradny ero, tak to da dost zabrat. |
|