Samo se to neudělá. IlS je zjednodušeně řečno systém ze dvou radiových paprsků, Localizer, a glideslope ( plus marker majáky , a takovej hlídací pes jestli jsou signály v pořádku ).
V letadle na nav1 rádiu si nastavíš frekvenci daného ILS ( třeba v ruzyni pro dráhu 24 je to tušim frekvence 109.10 Mhz ale nejsem si jistej, nemam tu mapy). Zmíněnou frekvenci najdeš vždy v Mapě daného letiště ( v fsce je v mapě u příslušné dráhy napsaná). když nastavíš danou frekvenci ILS pro danou dráhu, nastavíš na VOR budíku v letadle příslušný kurz dráhy, takže v ruzyni souhrně natavíš toto: frekvece je 109.10 (asi), na VOR budíku natočíš 244stupňů . pokud budeš usazen v paprsku Localizer, tak ručička na budíku VOR bude přesně svisle viset dolů. sestupové roviny neboli to jesli jsi nad sestupovou rovinou nebo pod ní indikuje ručička GP nebo GS (glideslope nebo glidepath se tomu říká). když jsi nad sestupovou rovinou , ručička se povaluje dole, když jsi pod sestupovou rovinou, ručička je nahoře.( dycky se jí snažíš jakoby dohonit). je to krásně vidět na těch příkladech co jsem ti poslal. hejbej si s ti a uvidíš jak to funguje. A uč se to na cessně , a ne na boeingu. |
|