Takze, par postrehu. Akcicka to byla moc pekna, po dlouhe dobe sucha opet super online vecer. Prvne nejake problemy se zvladnutim 20 degrees to the right na Dietrove frekvenci od nejakeho BLW (no offense), pote jemne zmatky po prelazeni na LJLA_CTR, ale bylo to stale od ridiciho super vzhledem k tomu poctu priletu a jeste par odletu do toho, vyzkousel sem si taky high speed approach, kdyz sem na FAFu zacal zpomalovat z 230kts, jeste ze je AP na NG tak dobrej a zvladl to 
Po pristani jsme byli vedeni peknym FM, ktere vzdy trpelive cekalo.
Pri odletu to vsak zacalo, nutnost backtracku nadelala i velice zkusenemu veznikovi nejednu vrasku na cele. na Foxu OK-ASU tusim s B763 nejak nepochopil informace o povolenem backtracku a navic pristavalo jedno ero za druhym, coz skoro znemoznovalo immediate departures a tak se za nim vytvorila rada 4 letadel. Navic se na Golfu z nejakych duvodu zasekla priletavajici 744 BLW, takze jedina volna exit taxi byla na konci drahy Kilo.
Jeden z poslednich priletavsich byl German Wings 5204, ktery suverenne vyjel na Foxu, a vitezoslavne zahlasil "there are two aircraft in front of me". Vezka suse odvetila "they are three" a vynadala mu ze pres Fox se nevyjizdi a musel se otocit a pokracovat po rwy.
Na screenech dole je videt pekna rada na departure, zakoncena Gustavem Nakonec se to tak po 20 min dalo do pohybu. Mezitim sem dostal povoleni k taxovani taky na Fox pro rw31, coz mi bylo na posledni chvili zmeneno na 13 a vsechno ostatni se radilo za mnou, mezitim jeste tusim CSA315 provedlo jeden nepovedeny vzlet a zaradil se poslusne za nas Potom sel do vzuchu Gusta, za nim doletela posledni 752 a my meli volnou cestu. Po vzletu jiz vsechno probihalo poklidne az domu do Prahy.
Kazdopadne, tolik trafficu LJLJ asi uz dlouho nezazila, moc pekne.
Par screenshotu:
1. Pohled na preplneny LJLJ apron, v pozadi 4 letadla na Foxu, odtud napravo B744 BLW blokujici Golf
2. CSA na vylete v trave 
3. Gusta odletajici
4. Fronta na h/p 13, 752 na finale delici mne od vzletu
|
|