Tak jste se již dozvěděli celý průběh akce 
Mé postřehy za těch pár hodin,co už lítám:
1.Nestyďte se říci řídícímu,aby Vám příkaz zopakoval.
2.Když se náhodou stydíte - napište mu do chatu - hlavně Dieterle si píše rád.
3.Pro řídící - i když ty dotyční si toto zrovna nepřečtou Zkontrolujte vždy letovou rychlost strojů,které se k sobě blíží. Připadá mi jako zcela nešťastné řešení 100 NM k začátku přistávací procedury stroj,který letí 580 GS brzdit kvůli druhému,který zrovna letí 430 GS a je od toho prvního už jenom 10NM Mate - to se týká toho Slovince 
4.Ta sekvence vyčkávajících čtyřech strojů na backtrack byla vpořádku,neboť přistávající stroje od sebe nebyly vzdálené více jak 8NM,takže věžník zbytečně panikařil 
5.Ovšem nejhorší bylo,že stroje se po ujetí půlky dráhy ztráceli z dohledu,přistávající jsem také viděl až dvě majle od dosednutí,takže se zjevovali zčista jasna 
6.Poslední - tuším a já to tak alespoň dělám,že jakmile vstupuji na rwy i kvůli backtracku,tak zapínám odpovídač jednak,aby mne viděli ostatní na TCASu a hlavně řídící,aby viděl,že mu tam už vadím na rwy 
A to je všechno. Těším se na další sadomaso  |
|