FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax (OpenGL vs Direct3D) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Gmax (OpenGL vs Direct3D)   14. 10. 2003 / 15:34Tomas Knaifl
lisi se jenom v tom, jaky se pouzije zpuýsob zobrazovani u Tebe... na vysledny model to nema vliv...Direct3D a OpenGL je v zasade to same.. je to zpusob prace s 3D hardware na tve videokarte... Direct3D je od Mikrosoftu, ma sve vyhody a nevyhody (obecne, jeho pouziti.. ne zrovna pouziti v gMAXu), OpenGL je od Silicon Gr (nebo od koho), je asi tak o desetileti starsi nez Direct3D a ma opet sve vyhody a nevyhody...

PS: directx se mi nikdy nepovedlo rozchodit, vzdy mi to slapalo jenom v Open GL
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ