Nechci, aby to vyznělo blbě, ale jak můžeš při ILS přiblížení držet Ty úhel klesání?
Zkus si to třeba na Praze nebo Brně nebo v Ostravě. V praze si nastoupej 4000ft(Ostrava 3000ft, Brno taky 3000ft) a drž to pomocí ALT hold.
Pak si zapni HDG a srovnávej si to tak, aby jsi byl cca 10-30° k ose dráhy v dostatečné vzdálenosti (břevno výškové indikace sestupové roviny musí být nad střední hodnotou, aby jsi to nalítával zespod) a nastav si na COURSE směr dráhy, na kterou přistáváš. Pak zapni APP a jenom čekej, co to udělá. Mělo by se to samo srovnat a pak začít klesat, jakmile to břevno výškové odchylky sjede na střední hodnotu (na def. B737 se ti to ukazuje vpravo od umělého horizontu jako 5 bílých koleček a jezdí tam fialový trojúhelníček nebo něco takového). Frekvence ti stačí jenom v NAV1, ale správná a rychlosti na přiblížení cca 200-220 KIAS, jak zachytíš lokalizér (směrově se srovná), tak začít postupně zpomalovat na 180-170 kias a postupně tahat klapky a podvozek no a na konečné přiblížení nějakých 150-160 KIAS a chvíli před drahou do ruky a hurá na zem  |
|