Ja bych jen chtel upozornit piloty, aby dodrzovali vse co jim bude receno...
Hlavne - kurzy, rychlosti - pokud nejsem schopen ji udrzovat nebo potrebuji jeste zpomalit, tak si reknu ATCmu a ne ze to udelam sam od sebe
Budete nejcasteji instruovani: Reduce speed 180 knots, maintain to final approach fix and 160 to outter marker...Takze poletite 180 na FAF a pak zpomalite na 160 na OM. TWR si vas muze jeste zbrzdit na final speed. Tyto rychlosti budou dulezite a mohou se menit, muze to byt 170 na FAF, nebo rovnou 160 na OM, zalezi na separaci atd. Ale pokud vas bude hodne, tak se pokusim delat rozestupy 3 - 5 - 3 majle mezi letadly, pokud ne, tak budeme litat 6majlove rozestupy, takze vas zadame o spolupraci.
Taky muzete ocekavat vyckavani pri hustsim provozu, hlavne na IAFech.
Co se tyce TWR, tak pokud jste na odletu, tak na dotaz, zda jste pripraveni pro okamzity odlet pouze odpovezte ano nebo ne...
A hlavne pri vstupu do TMA brzdete na 250uzlu, pokud nebudete instruovani jinak.
Diky... |
|