tlacitko NAV na AP slouzi k tomu aby autopilot drzel radialu k/od prislusneo VOR majaku. kurs radialy nastavujes ruznymi zpusoby... zalezi na letadlu
tlacitko APP slouzi k tomu, aby autopilot letel podle paprsku ILS/GS .. pokud spravne naletnes do GS (navod je v manualu, ale i zde ve foru asi stokrat), tak te autopilot dovede defakto az k zemi, a je schopen automaticky pristat (zalezi na typu letadla)
tlactiko BACKCOURSE v FS slouzi k tomu, aby ti usnadnilo rucni pristani na takove ranveji, ktera ma ILS z jedne strany (a to zrovna z te druhe strany, nez potrebujes). v tomto rezimu nefunguje GS (neukazuje ti to zda jses nad nebo pod spravnou vyskou), ale alespon ti to ukazuje, jestli jses moc nalevo nebo napravo od centerline drahy... zde je nutne dat pozor na to (jestli se nepletu, hi hi hi .), ze v tomto rezimu ti NAV ukazatel neukazuje, jakym smerem je ta "spravna" cesta, ale jakym smerem jsi vychylen (cili to nefunguje jako povelove, ale jako polohove zarizeni) ...
jinjak, vse co jsem tu napsal, je znacne zjednodusene (to zaprve), zde na foru zaznelo stokrat (to zadruhe) a je to vysvetleno i v manualu k FSce (to zatreti)
tk
|
|