FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Atmega16 a jeho 112 knoflíků a spojení s FSUIPC Jeden příspěvek | Celý strom
Atmega16 a jeho 112 knoflíků a spojení s FSUIPC   24. 1. 2008 / 09:13
MzM   
I přes opravdu hodně rychlé vyřízení registrace, jsem už svůj problém vyřešil, tak se aspoň podělím o zkušenosti.
Problém byl následující: Atmega16 zvládá snímat a posílat 112 tlačítek z joysticku, ale FSUIPC jich zvládne přijmout max 40 (a to ještě posledních 8 je z kloboučku). Mjoy mapper se jevil jako schůdná věc (když se otočí pořadí zobrazovaných knoflíků - viz dokumentace k mjoy16), ale nejsou vidět žádné std tlačítka, která jsem potřeboval k přepínání točítek. Pak mě jednou, při cestě domů, napadlo, že ty tlačítka vůbec nemusí být z toho mjoy16 a použil jsem tlačítka z mjoy (8) (tam jich je jenom 24 + klobouček). Takže tudy jsem vyklouzl. Navíc jsem zjistil, že namapované čudlíky z mjoy16 jako klávesnice jsou přes FSUIPC obsloužitelné i pro stisk i pro puštění, takže nemusím likvidovat úžasný panel s mnoha přepínači.
Takže tak. Vcelku se v HW vyznám, takže jsem si k MJoy vyrobil "centrovátko" na osy (nechtělo se mi rozlézat sw, tak jsem to udělal hw (za cca 15 Kč).
Případné nejasnosti a zkušenosti s tvorbou tohoto úžasného udělátka rád poradím.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ