Nalezeno na netu:
Catalyst AI používá optimalizace, který se dají rozdělit do dvou velkých skupin:
Optimalizace pro konkrétní aplikace - ty zvyšují výkon bez vlivu na kvalitu a týká se to obvykle náhrady kódu za efektivnější alternativu (shadery). Tato skupina se týká jen konkrétních her a programů, takže je závislá na intenzivní práci softwarového oddělení (objeví se nová hra - musí zanalyzovat situaci, najít neefektivní shadery atp.); jeden z důvodů proč je důležité mít nový drivery pro nový hry
Druhá skupina jsou globální optimalizace, ty jsou nezávislé na aplikaci a mají za úkol s minimální ztrátou vizuální kvality (úpravy LOD, brilineární filtrace...) maximálně navýšit výkon. Pro běžného uživatele jsou rozdíly v kvalitě nerozeznatelné.
Pokud se použije nastavení "high", dojde ke zvýšení agresivity druhé skupiny optimalizací, což sice ještě zvýší výkon, ale pokles vizuální kvality už je příliš znatelný. |
|