|  | | Re: Re: Re: Výška 30. 12. 2003 / 19:22 | |
|  | | Samozrejme pocasi, ale i dalsi veci - do LOC se nikdy nenaletava s vysunutou mechanizaci. Ta se vytahuje v useku stredniho briblizeni pred FAF (Final Aproach Fix) - BTW pokud jses v tomhle bode v plne pristavaci konfiguraci rika se tomu stabilizovane priblizeni. Jinak FAF je zpravidlo misto, kde v predepsane vysce protinas Glide. Ten bod najdes v mapach. Spolecnosti stanovuji ale postupy, kde se mechanizace dotahuje do pristavaci konfigurace az za FAF aby co nejvic setrili palivem a hodne odborniku tohle kritizuje. Dalsi co se dela v realu je rucni pristavani - krome typu priblizeni CATIII (ev. CATII) - tj priblizeni za snizene dohlednosti, kde se provadi autoland (BTW priblizeni CATIII s autolandem muze provest jenom kapitan). Takze u rucniho pristani ridici pilot vypina A/P i A/T a leti ruco, eliminuje vitr a pristava rucofuco. Tohle vypinani automatiky je individulani ale casto slysim ze se to dela nekde kolem dalne. Co se tyka dokumetace, na webu jsou ruzne skolicky (i cesky) co a jak s ILS. Co se tyka oficialnich postupu mohu jednoznacne doporucit knihu Ing. V. Soldana "Postupy pro lety podle pristroju". mp |
| |
 | Výška - Wejos  | 30. 12. 03 v 13:36 |
|
 |  | Výška - Latom  | 30. 12. 03 v 14:00 |
|
 |  |  | Výška - Luděk Ch.  | 30. 12. 03 v 14:55 |
|
 |  |  | Výška - Wejos  | 30. 12. 03 v 14:56 |
|
 |  |  |  | Výška - Latom  | 30. 12. 03 v 15:17 |
|
 |  | Výška - mp  | 30. 12. 03 v 15:36 |
|
 |  |  | Výška - Martin  | 30. 12. 03 v 15:47 |
|
 |  |  |  | Výška - Latom  | 30. 12. 03 v 16:02 |
|
 |  |  |  |  | Výška - Martin  | 30. 12. 03 v 16:40 |
|
 |  |  |  | Výška - MilanP  | 30. 12. 03 v 19:22 |
|
 |  |  |  |  | Výška - David Cerny  | 31. 12. 03 v 12:47 |
|
 |  |  |  |  |  | Výška - mp  | 31. 12. 03 v 14:54 |
|
 |  |  | Výška - ph  | 30. 12. 03 v 18:04 |
|
 |  |  |  | Výška - Wejos  | 30. 12. 03 v 18:33 |
|
|