FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 6. 11. 2025, svátek má Liběna Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výška Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Výška   30. 12. 2003 / 19:22
MilanP
Samozrejme pocasi, ale i dalsi veci - do LOC se nikdy nenaletava s vysunutou mechanizaci. Ta se vytahuje v useku stredniho briblizeni pred FAF (Final Aproach Fix) - BTW pokud jses v tomhle bode v plne pristavaci konfiguraci rika se tomu stabilizovane priblizeni. Jinak FAF je zpravidlo misto, kde v predepsane vysce protinas Glide. Ten bod najdes v mapach. Spolecnosti stanovuji ale postupy, kde se mechanizace dotahuje do pristavaci konfigurace az za FAF aby co nejvic setrili palivem a hodne odborniku tohle kritizuje. Dalsi co se dela v realu je rucni pristavani - krome typu priblizeni CATIII (ev. CATII) - tj priblizeni za snizene dohlednosti, kde se provadi autoland (BTW priblizeni CATIII s autolandem muze provest jenom kapitan). Takze u rucniho pristani ridici pilot vypina A/P i A/T a leti ruco, eliminuje vitr a pristava rucofuco. Tohle vypinani automatiky je individulani ale casto slysim ze se to dela nekde kolem dalne. Co se tyka dokumetace, na webu jsou ruzne skolicky (i cesky) co a jak s ILS. Co se tyka oficialnich postupu mohu jednoznacne doporucit knihu Ing. V. Soldana "Postupy pro lety podle pristroju". mp
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ