Ahoj,
model v FSce se skládá z několika částí, víc tady http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=77814&lan=0 , je to sice už trošku starší a pár věcí se hlavně u FSX změnilo, ale jako základ to je dobrý.
k FS2004: Tam potřebuješ si stáhnout SDK třeba tady: http://www.scenery.org/tutorials_fs2k4_SDK.htm . Jinak FS2004 je na tom graficky hůř než FSX, textury jsou uloženy většinou v DXT3 nebo DXT1 formátu, který může obsahovat alfa kanál, který slouží buď na přidání lesku, nebo k průhlednosti a musí se ještě samozřejmě kombinovat s nastavením materiálu, ale to určitě znáš A na textury slouží prográmek Imagetool, který je přímo v SDK nebo prográmek DXTbmp, který si můžeš stáhnout z netu a ten mám raději.
k FSX: Zde musíš mít verzi FSX Deluxe, kde je na prvním DVD i SDK. Obecně je SDK k FSX mnohem lépe a detailněji zpracováno než k FS9. FSX podporuje hlavně 3dsmax, ale gmax taky. Potom si ještě stáhni updaty k SDK z této stránky http://www.fsinsider.com/downloads/Pages/default.aspx .
Abys předělal textury na DDS, tak musíš mít zdroják k tomu modelu, takže v mdl souboru to neupravíš.
Tak to snad tohle pomůže, kdybys měl ještě další otázky, tak se klidně ptej.
A jinak vítej! |
|