prosím nespoléhat na FSku ve chvíli, kdy se chcete měřit s reálem. Dráha 31 má přístrojové vybavení pro přiblížení CAT I (ICAO kategorie 1), neboli je ji možno použít za podmínek, že je celková dohlednost vyšší než 800m (v případě 31, kde se měří tzv. dráhová dohlednost na třech pozicích - v první třetině dráhy, ve druhé a v poslední třetině - vyšší než 550m). Výška rozhodnutí je 200ft. Vertikální dohlednost by samozřejmě měla být taková, aby bylo možno uplatnit požadavky horizontální dohlednosti, do je klasická Pythagorova věta V případě mlhy, která vládla včera tato podmínka zcela určitě splněna nebyla. Tudíž, bez ohledu na směr a částečně s ohledem na sílu větru, byla v používání dráha 24, která je vybavena lépe.
Dráha 24 jest vybavena pro přiblížení CAT IIIb, neboli RVR (dráhová dohlednost) 175m, výška rozhodnutí Brno, Ostrava, Pardubice, Vary ....
Karel |
|