FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS KBT Novinka. Jeden příspěvek | Celý strom
FS KBT Novinka.   6. 5. 2008 / 14:50
kuma   
Mnjmó... zas asi nic nového pod sluncem.
Po válce dostala Rudá Čína od SSSR množství Li-2, které si sami opravovali, generálkovali, ale pokud vím, nevyráběli. V 50.-60. letech se pak vyráběly chvíli licenčně a pak i bezlicenčně Il-12, v nekontrolovatelné míře taky An-2. Ke všem těmto typům si Číňani brzy vyráběli motory sami, motor k An-2 (ve skutečnosti původně Wright Cyclone, licenčně vyráběný v SSSR a pak předaný dál do Číny) se v Číně sériově vyráběl až do roku 1984 (!!), údajně je kdesi k dispozici několik desítek zcela nových kompletně dokončených těchto motorů, s agregáty, v bednách, připravených k expedici. O jejich produkci pochopitelně nikdo moc nevěděl do doby, ky je v polovině 90. let objevili nějací šílenci rekonstruující dakotu - kteří nemohli sehnat motory. Na americké poměry za hubičku si z Číny dali poslat 4 bedny a přemýšleli, kde a jak co upravit, aby motory šly v dakotě použít. Byl to pro ně absolutní šok, když motory vybalili, usadili do motorového lože, připojili agregáty - a mohli startovat. Na těch motorech se za 50 let nic nezměnilo - jen byly fungl nové !!!
Jak jinak se může ubírat vývoj, když dostali Su-27, aby si snima dělali co chtějí? Je jen logické, že je placení licencí nebaví - a z Ruska moc veký vitr nemaj...
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ