|  | Mesh, LODy a prorita vo FS2004 19. 1. 2004 / 13:35 | |
|  | Viem, ze tato tema tu uz bola, ale chcel by som si to uz raz a navzdy ujasnit a posnazil som sa urobit aj obrazok pre pochopenie.
Na obrazku vidite znazornene 3 meshe jednej nemenovanej "OBLASTI" v roznych LODoch. Ak som dobre pochopil, v nasom pripade LOD10 je najkvalitnejsie a LOD8 najmenej kvalitne.
Priklad:
Rozdelme si oblast na 4 casti (NE-severovychod, NW-severozapad, SW-juhozapad a SE-juhovychod)
Mam meshe v roznych kvalitach.
DEFAULT - cely svet
LOD8 - cela nasa "OBLAST"
LOD9 - cela severna "OBLAST" (NE a NW)
LOD10 - len juhovychod (SE)
Kedze "OBLAST"s default mesh od MS sa mi nepaci a chcem nieco kvalitnejsie, nainstalujem mesh v LOD8. Ak niekto urobil mesh v kvalitenjsom LOD9, ale iba cast z nasej "OBLASTI" (NE a NW) , tak si ho nainstalujem. Ale nasiel som niekde este kvaltnejsi mesh v LOD10, ale iba malu "OBLAST" (SE).
Otazka:
Ako spravne treba mat meshe ulozene v scenari, aby som mal z kazdeho nieco, ked uz vsetko nie je v LOD10 ??
Prepacte za zdlhavu otazku, ale fakt v tom chcem mat jasno raz a navzdy.
|
|
| |
|