|  | Re: Trim 19. 1. 2004 / 14:17 | |
|  | Velmi zjednodušeně: nejčastěji se používá tzv. podélné vyvážení proto, aby jsi nemusel pro vodorovný let stále držet knipl přitažený k sobě nebo ho tlačit od sebe. Určitě vidíš, že při vyšší rychlosti má snahu letadlo samo stoupat a naopak. A právě tím trimem po ustálení rychlosti se letadlo dá vyrovnat, aby drželo výšku při kniplu ve střední poloze. Pak se ještě dá trimovat směrové kormidlo i křidélka, ale to v simulátoru není moc potřeba. |
| |
 | Trim - Ifel  | 19. 01. 04 v 14:08 |
|
 |  | Trim - Luděk Ch.  | 19. 01. 04 v 14:17 |
|
 |  |  | Trim - Ifel  | 19. 01. 04 v 14:54 |
|
 |  |  |  | Trim - lancaster  | 19. 01. 04 v 15:08 |
|
 |  |  |  | Trim - Luděk Ch.  | 19. 01. 04 v 15:11 |
|
 |  |  | Trim - Míra KV  | 20. 01. 04 v 08:25 |
|
 |  | Trim - wilco  | 19. 01. 04 v 14:54 |
|
 |  |  | Trim -  | 19. 01. 04 v 15:04 |
|
 |  |  | Trim - Latom  | 19. 01. 04 v 15:20 |
|
 |  |  |  | Trim - Hoaker  | 19. 01. 04 v 15:24 |
|
 |  |  |  |  | Trim - Latom  | 19. 01. 04 v 16:22 |
|
 |  |  |  | Trim -  | 19. 01. 04 v 16:43 |
|
|