|  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost 20. 1. 2004 / 09:02 | wilco |
|  | Ono je to asi takto:
- zmes musime s vyskou ochudobnovat vzdy! (rucne, pripadne automaticky)
Technicky sa do da riesit dvoma sposobmi:
1. davat menej paliva
2. pridat viac vzduchu
Korekcia , pozita v Z142 ovlada mnozstvo vzduchu a preto je vsade aj v povinnych ukonoch pisane smes chuda, v pripade potreby nad 1500m obohatit podla potreby. Je to divne, ale oni sa rozhodli obohacovat zmes vzduchom, takze nedajte sa spliest terminologiou.
A este pre Wejosa:
Propeler, cize vrtula sa nastavuje presne preto, preco v aute radis rychlosti. S pevnou vrtulou mas napr. na starte 2400otacok a ked sa rozbehnes a zacnes ziskavat doprednu rychlost tak otacky ti zacnu stupat. Pevna vrtula ma nevyhody, lebo je v podstate nastavena na urcity rezim (napr. vlecna 205 ma vrtulu s velkym stupanim, aby mala vysoky tah pri malej rychlosti).........
|
| |
 |  |  |  |  |  | Rychlost - Stanislav Moravek  | 19. 01. 04 v 14:10 |
|
|